Optimalisering og Personalisering

Internett er i stadig endring. Det er alltid noe som kan oppgraderes, optimaliseres eller bør vedlikeholdes. Arena Data hjelper bedrifter med å optimalisere og personalisere nettstedtilværelsen til kundene.

 

Koble budskap på nettsted opp mot ulike kampanjer samtidig.

Kundeaktivitet er gjerne fordelt på flere kanaler. For å nå ut til ulike kundesegmenter bruker markedsførere ulike verktøy og taktikker. Men de kan fort bli oppgitte når ikke klarer å samkjøre og holde oversikt over ulike kampanjer. Arena Data kan hjelpe markedsførere å koble budskap på nettsted til ulike kampanjer samtidig. Slik de kan synkronisere og knytte sammen ulike markedsføringsteknikker, inkludert sosiale medier, content marketing, søkemotoroptimalisering, google og m.m.

Optimalisere komplekse trakter

Å tiltrekke seg kunder, skape konverteringer og salg, i tillegg til å treffe målgruppen med passende inneholde kan virke umulig på tvers av digitale kanaler. Men ved hjelp av digitale verktøy slik som inbound-metoden kan bedriften markedsføre seg på ulike plattformer samtidig og tiltrekke kunder gjennom ulike trinn i kjøpstrakten.

Arena Data hjelper markedsførere å bruke mindre tid på publisering. Ved å bruke et CRM-system kan innholdsmateriale spres til flere sosiale medier samtidig. Dette gjør det også enklere å sammenligne webstatistikk ettersom kampanjeinnhold spres samtidig.

Segmentere på tvers av alle kanaler

Dagens kundesegmentering er mer nyansert enn bare kriterier som alder og kjønn. Takket være det digitale landskapet og alle digitale fottrykkene vi etterlater oss så kan vi ytterligere segmentere med kriterier som brukervaner, foretrukket enheter, sosiale nettverk og mye mer. Dette gjør det mulig utføre tiltak som gjør bedriften mer synlig for aktuelle kunder.

Vi har løsninger som passer for deg!
1
Arena
Startpakke
Et sterkt fundament er
grunnleggende for å oppnå
digital suksess
2
Arena
Konkurrent
Å være konkurransedyktig online
krever kontinuerlig optimalisering
med datadreven kunnskap
3
Arena Data
Markedsleder
Strategier på tvers av kanaler
Kontinuerlig datadrevet
optimalisering, kompetansebygging, Tett samarbeid.
  • DIGITAL
    RÅDGIVNING
  • OPPSETT OG
    MÅLESTRATEGI
  • DIGITAL
    MARKEDSFØRING
  • ANALYSE OG
    INNSIKT
  • OPTIMALISERING OG
    PERSONALISERING