Verktøy vi jobber med

Verktøyene vi jobber med er stadig i endring. Her er noen av de mest brukte av vårt team.

analytics
Webtrends

I mer enn 20 år har Webtrends hjulpet selskaper med innsikt i sine kundedata for suksess innen digital markedsføring.

Adobe Analytics

Det er bransjeledende løsning for å sanntids analyse og detaljert segmentering på tvers av alle markedsføringskanaler.

Google Analytics

Google Analytics er det mest brukte analyseverktøyet i Norge. Med Google Analytics kan du måle salg, konverteringer og få fersk innsikt i hvordan besøkende bruker nettstedet ditt.

Tag Management
Tealium

Tealium iQ gjør at bedrifter kan kontrollere og administrere sine kunde- og Martech-data fra web, mobil og andre tilkoblede enheter (IOT).

Google Tag Manager

Markedsførere ønsker et Tag Management som er enkelt, pålitelig, og kan enkelt integreres med eksisterende systemer. Det er hva Google Tag Manager leverer. Fungerer godt for de fleste løsninger. 

Visualization and integrations
Power BI

Power BI er et verktøy som tar analyse og integrasjoner et steg lenger enn Excel. Power BI er perfekt til å lage dashboard som kan deles internt i bedriften. Dashboard kan også gjøres tilgjengelig TV, mobil-app og nettbrett.

Microsoft Excel

Excel er kanskje det mest brukte verktøyet for oss analytikere. Excel kan utføre komplekse analyser for deg. Programmet oppsummerer dataene dine i forhåndsvisninger av ulike pivottabell-alternativer, slik at du kan sammenligne dem og velge alternativet som passer best til å illustrere situasjonen din.

Kart og kontakt